بهترین وکیل اصفهان⚡ لیست 10 تا از بهترین های سال 1403⚡

بهترین وکیل اصفهان 10 تا از بهترین ها (سال 1402) |وکیل خسروی

بهترین وکیل اصفهان لیست 10 وکیل خبره در اصفهان

با توجه به پیچیدگی مشکلات موجود در جامعه امروزی، استفاده از خدمات تخصصی برای هر امری بدیهی است. دنیای حقوق نیز از این قاعده مستثنی نیست. حال باید دید که آیا چارچوب قانونی جامعه ما چنین شرایطی را برای بهره گیری تخصصی افراد از خدمات وکیل خوب در اصفهان و در کل همه وکلا فراهم کرده است یا خیر؟

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان:

انتخاب یک وکیل خوب در اصفهان، از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی است که دارای مشکلات حقوقی هستند.اما مشکل در اینجاس که انتخاب یک وکیل خوب و خبره و آگاه با وجود وکلای زیاد در جامعه، کار بسی مشکل است. بنابراین باید بدانید که این امر بسیار مهم و حائز اهمیت است چونکه انتخاب یک وکیل خوب می‌تواند به طورکلی مسیر پرونده را تغییر دهد. اگر شخص یک وکیل کارکشته و خبره انتخاب نکند، احتمال ضرر بسیار بالا است. وکالت یکی از ابزارهای اساسی در زمینه آگاهی از حقوق و اجرای عدالت و احقاق حق مردم جامعه است.

خلیل خسروی عضو کانون وکلای اصفهان:

بنابراین چه چیزی یک “وکیل” را از “وکیل خوب” متمایز می کند؟ در اینجا ۵ ویژگی برتر یک وکیل خوب آورده شده است: تخصص، تجربه، حسن شهرت، ارتباطات قوی، رازداری و صداقت.

وکیل یا نماینده قانونی کیست؟

بهترین وکیل اصفهان 10 تا از بهترین ها (سال 1402) |وکیل خسروی
بهترین وکیل اصفهان 10 تا از بهترین ها (سال 1402) |وکیل خسروی

وکیل شخصی است که به موجب سندی مانند نامه اداری، وکالت نامه، سند رسمی کتبی یا حتی شفاهی (ارائه مدرک) از طرف شخص دیگری دارای اختیارات و وظایفی است و در حدود محدودیت های مشخص شده در سند مذکور می تواند از طرف موکل خود اقدام کند. مثلاً در وکالت تجاری، نماینده قانونی از موکل اجازه دارد مال مندرج در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود وکالت، ثمن معامله یا همان مبلغ را از مال فروخته شده دریافت کند.

خبره ترین وکیل در اصفهان:

به طور کلی دو نوع نماینده قانونی، اداری یا تجاری و همچنین وکیل پایه یک دادگستری وجود دارد. وکیل ممکن است در استخدام یا در حکم اداری دارای اختیارات وکیل قانونی باشد، اما نماینده حقوقی اداری نمی تواند به دادگاه های حقوقی مراجعه کند. همچنین وکلا به دو نوع پایه یک و دو یا کارآموز حقوقی تقسیم می شوند که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و این تمایز بیشتر مربوط به حوزه صلاحیت کیفری و سابقه کار است.

ویژگی یک وکیل باتجربه در استان اصفهان:

وکیل خوب در صورتی که شرایط لازم را داشته باشد، نه تنها از طرح شکایات و پرونده های بیهوده خودداری می کند، بلکه دادگاه را در حسن انجام و سرعت رسیدگی، روشن شدن موضوع و ماهیت موضوع و صدور حکم مناسب یاری می رساند، صدور رای بر اساس موضوع و قانون را ممکن می سازد که این امر باعث افزایش اعتماد به قاضی، دستگاه قضایی و کشور می شود.

وکیل در شهر اصفهان:

ابتدا وکلا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با آنها صحبت کنند تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده مطلع شوند. حمایت صحیح از موکل وظیفه اصلی هر وکیل است. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را برای احیای حقوق موکل خود به کار گیرد. هرگونه امتناع وکیل از روی سهل انگاری که منجر به ضرر موکل شود موجب خسارت جدی می شود و مسئولیت آن بر عهده وکیل خواهد بود. توجه به مصالح موکل در اقدامات مربوطه و آگاه ساختن وی از ابعاد مختلف پرونده نیز از وظایف یک وکیل خوب در اصفهان است.

اسکودا چیست؟

اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (به اختصار: اسکودا)، نهادی است غیردولتی که برای گزینش و پذیرش کارآموزان وکالت و هماهنگی میان کانون‌های وکلای دادگستری تشکیل شده‌است. هم‌اکنون جعفر کوشا ریاست اسکودا را بر عهده دارد.

چه کسی عضو اتحادیه کانون وکلا هست؟

پیش از وی مرتضی شهبازی‌نیا عهده‌دار این سمت بود. کانون‌های وکلا در سراسر ایران دارای ۲۵ کانون استانی و منطقه‌ای می‌باشد که قدیمی‌ترین آن کانون وکلای مرکز است که سنگ بنای آن ابتدا در سال ۱۲۹۷ با عنوان «هیأت وکلای عدلیه» گذاشته شد و سپس با تصویب لایحهٔ قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری در اسفندماه ۱۳۳۱ تثبیت شد.

دکتر خلیل خسروی عضو اسکودا اصفهان:

دکتر خلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا)، می باشم. از سال 1383 تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق قضایی شروع و پس از اتمام مقطع کارشناسی و در راستای ادامه تحصیل و کسب تجارب و تخصص بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و در گرایش حقوق خصوصی شروع به تحصیل نمودم.

فعالیت در نهاد های دولتی:

و بلافاصله پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد، در مقطع دکتری و در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شده و موفق به اخذ مدرک phd در حوزه حقوق خصوصی گردیدم. بدواً با استخدام در دستگاه های اجرای از قبیل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان،سازمان حج و در نهایت اداره کل محیط زیست استان اصفهان با سمت ریس ادره حقوقی مشغول به انجام وظیفه گردیدم و در سالهای خدمت اداری تجارب زیادی اندوختم.

(اصالت سنجی در کانون وکلای اصفهان)

معرفی بهترین وکیل اصفهان:

  • 1.دکتر خلیل خسروی: وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا)، می باشم. وی از سال 1383 تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق قضایی شروع و پس از اتمام مقطع کارشناسی و در راستای ادامه تحصیل و کسب تجارب و تخصص بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و در گرایش حقوق خصوصی شروع به تحصیل نموده و بلافاصله پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد، در مقطع دکتری و در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شده و موفق به اخذ مدرک phd در حوزه حقوق خصوصی گردید.

سوابق کاری دکتر خلیل خسروی:

  • کارشناس امور مالیاتی اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان(امور مالیانی شهرستان فریدن).
  • اداره کل محیط زیست استان اصفهان(کارشناس حقوقی از سال ۸۸ لغایت ۹۲،کارشناس مسوول امور حقوقی تا مرداد ماه ۹۲ و رئیس اداره حقوقی اداره کل از مرداد ۹۲ لغایت ۹۹).

وکیل پایه یک دادگستری کانون وکلای دادگستری اصفهان با شماره پروانه ۲۲۱۸ از سال ۱۳۹۱ تا کنون.

آدرس: خیابان هشت بهشت غربی بعد از چهاراه گلزار نرسیده به چهاراه ملک رو به روی کوچه شماره 16 مجتمع امید هشت بهشت طبقه 4 واحد 1

  • 2.مهدی کشوری: مهدی کشوری وکیل دادگستری و مشاور حقوقی دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با بیش از ۱۸ سال سابقه به عنوان یکی از وکلای خوب در اصفهان می باشد. آدرس: اصفهان، خیابان نیکبخت، مجتمع ماهان
  • 3.محمدمهدی رضیان: محمدمهدی رضیان، وکیل و مشاور حقوقی، مدرس دانشگاه، عضو کانون وکلای بین المللی (iBA) و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران است. وی دارای دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه اصفهان است و به زبان انگلیسی مسلط است. آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، جنب ایستگاه مترو شریعتی
  • 4.فرناز جوادی نژاد: فرناز جوادی نژاد، وکیل و مشاور حقوقی اصفهان، کارشناس حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی دارای ۸ سال سابقه درخشان به عنوان وکیل در زمینه های مختلف خانوادگی، حقوقی، املاک و غیره می باشد. پرونده ها و پرونده های زیادی در زمینه های حقوقی و کیفری خانم جوادی
    بهترین وکیل اصفهان 10 تا از بهترین ها (سال 1402) |وکیل خسروی
    بهترین وکیل اصفهان 10 تا از بهترین ها (سال 1402) |وکیل خسروی

    رسیدگی کرده است. مسابقه با موفقیت به پایان رسیده است. آدرس: اصفهان، میدان آزادی، ابتدای خیابان هزارجریب

  • 5.شهره رضایی: شهره رضایی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، وکیل متخصص با ۱۲ سال سابقه فعال و درخشان در زمینه های مختلف حقوقی که می تواند به عنوان وکیل خانواده در امور خانوادگی مانند طلاق، طلاق توافقی، دادخواست طلاق، ارث و غیره به شما کمک کند. آدرس: اصفهان، بزرگمهر، ابتدای هشت بهشت شرقی
  • 6.محمدامین شاهنگیان: محمدامین شاهنگیان وکیل دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی با ۱۳ سال سابقه درخشان و موفق در زمینه وکالت به دلیل دانش و تجربه بالا در امور حقوقی، بیان و برخورد عالی و به دلیل خوش برخورد بودن و خلق و خوی خوب، موفق شده است به عنوان یک وکیل نمونه و با تجربه در بین اصفهانی ها شناخته شود. آدرس: اصفهان، دروازه شیراز، بلوار کارگر
  • 7.ثمین سالم: ثمین سالم، وکیل و مشاور حقوقی در اصفهان، در زمینه امور ثبتی، مالکیت آپارتمان، خانواده، شهرداری، قراردادها و معاملات، مطالبه خسارت، املاک، موجر و مستاجر، اجرت المثل، جرائم اخلاقی و عفت عمومی، تعزیرات، اسناد تجاری و ملکی تخصص دارد و پرونده های زیادی در این زمینه ها به وی محول شده است که رضایت موکل را با موفقیت پرونده جلب کرده است.
    آدرس: اصفهان، سه راه سیمین، جنب پمپ بنزین
  • 8.میثم ولی زاده: میثم ولی زاده وکیل دادگستری اصفهان و مشاور حقوقی که دارای مدرک فوق لیسانس حقوق خصوصی بوده و در امور کیفری، حقوقی، خانوادگی، مالی و داوری برای موکلین خود تخصص داشته و یکی از بهترین وکلای اصفهان میباشد. آدرس: اصفهان، خیابن فلسطین ۱۴
  • 9.مهدی باباشاهی: مهدی باباشاهی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان کارشناس حقوقی و کارشناس ارشد حقوق خانواده با ۱۵ سال سابقه در زمینه وکالت در امور مختلف حقوقی و بسیاری از پرونده های حقوقی و کیفری است که در اکثر آنها به موفقیت رسیده و توانسته رضایت موکل را جلی نماید. آدرس: اصفهان، خیابان مقداد، نهرفرشادی، ساختمان زیتون
  • 10.مرتضی کلانتر: مرتضی کلانتر وکیل پایه یک و مشاور حقوقی اصفهان کارشناس حقوق قضایی با ۱۳ سال سابقه فعال در زمینه های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، مالکیت آپارتمان، خانواده، املاک و …. بوده است. آدرس: اصفهان، هتل پل، مجتمع باران

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان:

اهمیت مشاوره با وکیل خوب اصفهان امری واضح و روشن است. یکی از دلایل این اهمیت آن است که وکیل خوب تنها از نظر تحصیلات و تجربه سنجیده نمیشود بلکه ویژگی های شخصیتی، انصاف در دریافت هزینه، برخورد مناسب و همه و همه میتوانند نشانه های یک وکیل خوب باشند، پس وقتی میگوییم اهمیت مشاوره با چنین وکیلی در چیست، یعنی هم از نظر حرفه اهمیت دارد، هم از نظر مالی و رفتاری!

یک وکیل خوب میتواند بهترین استراتژی حقوقی را برای پیروزی در پرونده شما طرح ریزی کند و جان و مال و آبروی شما را حفظ کند.

فایده استخدام وکیل خوب اصفهان چیست؟

استخدام یک وکیل خوب راه شما را برای موفقیت در امور مختلف حقوقی شما هموار می کند. یک وکیل باتجربه و دانش در حل مشکلات راهنمایی می کند و شما را در موفقیت پرونده همراهی می کند. با انتخاب یک وکیل خوب که دانش کافی در پیچیدگی های قانون داشته باشد، می توانید راه حل حقوقی مناسبی را برای حل مشکل خود در کوتاه ترین زمان و به آسان ترین راه بیابید. در واقع انتخاب یک وکیل به شما کمک می کند تا در هزینه و زمان خود صرفه جویی کنید و در پرونده های حقوقی خود به نتیجه مطلوب برسید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
خلیل خسروی

خلیل خسروی

وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) آماده پذیرش انواع دعاوی حقوقی | دعاوی خانواده | دعاوی ثبتی | دعاوی کیفری میباشد. جهت رزرو نوبت مشاوره از طریق شماره های درج شده در سایت نسبت به اخذ نوبت حضوری یا غیر حضوری (تلفنی) اقدام فرمایید

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *